diumenge, 13 d’octubre del 2013

GUIA PARA LA PRACTICA EDUCATIVA AMB NENS AMB AUTISME I TGD






GUIA PARA LA PRÁCTICA EDUCATIVA CON NIÑOS CON AUTISMO Y TRASTORNOS GENERALIZADOS DEL DESARROLLO



Aquest és un material documental de caire curricular. Està plantejat  per a la utilització del professorat.
Després d'un marc teòric on es defineix el terme "autisme" i es contextualitza dins de les NEE la resta de pàgines giren al voltant de la intervenció educativa.

La inervenció educativa està estructurada en objectius, continguts, criterzis metodològics, organització espai-temps, activitats i avaluació.

Es dona especial rellevància als objectus vinculats amb l'autonomia i independència personal, l'autocontrol, la interacció social, l'autosuficiència en el medi,  el desplegament d'estratègies de comunicació, la intenció i reciprocitat comunicativa i dins de l'àrea acadèmica-funcional els processos bàsics i cognitius com l'atenció, l'abstracció, la memòria, etc. 





Fonts electròniques

http://familiaycole.files.wordpress.com/2013/03/guia-autismo-educadores.pdf